Var sprek på fredag og lørdag. . . (igjen)

Da var nok en helg over og nok en ny uke begynt.

Ironi : Jeg har ferie neste uke og da er det slutt på sommerværet. WHAT A SURPRICE ! (WeatherGods hates me)
(Jeg er egentlig utrolig oppgitt og snurt over dette, at jeg mangler ord. . . så jeg later bare som det er helt greit i stedet for. Det er ikke som om vi skal på fottur i Jontunheimen liksom, og det er ned i 1 grad og regn hele tiden. . . . Og jo, vi skal på fottur i Jotunheimen -.- )

Anyways.
Men i helgen var det bra trening, og bra vær.

Fredag bydde på :

JERK
1RM Jerk
(From rack)
18 minutes
AMRAP 12
10-20-30-40… Double Unders
2-4-6-8… Toes to Bar
2-4-6-8… Burpees
Jeg er ikke så komfy med Jerks, men jeg prøvde meg på Split Jerks og vekten landet vel på 45kg. Ingen egentlig ny PR, og i CF verden ikke en veldig god score, men for meg så er det nivået jeg på pr i dag. Må lytte på skuldrene og teknikken før jeg legger på mer vekt tenker jeg. Det gir meg ingen fordeler med å ignorere den.

Den to var kjekk. Jeg var BEST (på den første runden)
10 DU
2TTB
2 Burpee
. . . Så sklei jeg sakte bakover i rekken og tempoet ble tregere og tregere for hver runde med Double Unders. Ha ha.
Tror jeg rakk å bli ferdig med 6 runder, pluss 70DU og 1 TTB når tiden gikk ut.

____________________________________________________________________________
Lørdag var det DONT BRING A FRIEND. 
Siste før den tar sommerferie. Stas, moro og ganske tungt.

Del C var kjekkest med Team 4. God stemning i gruppen og masse motivasjon.

Del A var desidert tyngst, men Del B kom sterkt etter. Utrolig seigt med alle de burpee’s som gikk igjen så ofte, for å ikke snakke om front squatesene. Phewf.

Jeg prøvde meg på tunge DB Snatches i del A, men etter første runde måtte jeg gå ned til 15kg, ellers hadde team partneren min fått en veldig rar økt, siden vi skulle gjøre de samtidig. Hvis jeg er kjempetreg så må hun følge mitt tempo. Men klarte en runde med 17.5kg, så det er bedre enn ingen, fornøyd med det.

Del C.
Vet ikke hva det er med D-ball, men det er bare gøy, uansett hva vi gjør med dem. (vi hadde 40kg)
D-ball : For de som ikke vet, kjempetunge medisinballer. Alt fra 20kg opp til 65/70kg
Men å gå fra roing til hoppetau var seigere enn en skulle tro. Phew.
Jeg begynte hele greien med hoppetau, så slapp unna med en runde med roing. Gjelder å velge ‘taktisk’ .

Men ja.
Blir mer og mer glad i denne gjengen for hver uke.
Det er fint å bli gradvis mer sammensveiset med folkene her, ett menneske om gangen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg