Tirsdags wod OG litt ekstra.

Det ble en lang dag i går.
Skviste inn en økt med Crossfit OG prøvde meg på klatring igjen etterpå. Når man har fått litt smak på nye ting, så har man lyst å gjøre det hele tiden :’D
men var ikke hjemme i sofaen før 22:30 , så det merkes i dag at jeg kunne kanskje trengt en time eller to ekstra på puten.

Men men, verd det.

Gårsdagens program var dette :

Squats på boks er så langt min favoritt av squat versjoner. Ha ha.

Den andre delen var ganske OK i seg selv. I team to, så da får man en mikroskopisk pause, samtidig som en kan heie på hverandre:)
Også hjelper det at jeg ikke føler meg alt for elendig på hoppetau og 4 box jump overs… (men bare 4).

En lure økt. Den ser så uskyldig ut, men jaggu kom en ikke opp i høy puls ganske fort i denne ‘korte’ saken.

That said. En bra dag.
Håper lillefingersåret mitt har grodd nok til i ettermiddag da det er mye Toes To bar’s på menyen. Har ikke klart å henge i baren der de siste dagene pga dette. Er fortsatt ømt, så vet ikke.
:/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg