Tirsdag : Bare 60 dedlifts hver

BARE

 

Lætt!

Aj aj aj. . . det var sånn ca min første reaksjon til økten når jeg så den.
Det er veldig mange reps, på relativt tung vekt (ca 26kg under min maks) Jeg er nesten sikker på at jeg ikke kommer igjennom innen TC.Ikke med rx vekt, men vi får se.

Også skal det være wallwalks i mellom der. Meg og de har jo en greie med å bruke uhoverlig lang tid på dem, særlig om jeg skal gjøre dem riktige. Det blir 17 Wall Walks hver. . .Her lurer jeg på om jeg må skalere til Fitness, ellers kommer vi (les: jeg) til å stagnere på denne.

_______________________________________________________________________________

Økten er gjort.

Det kjennes sånn ca overalt i dag. Men fornøyd med at jeg klarte å gjennomføre med rx vekt på Deadliften.
Vi skalerte på Wallwalks, som planlagt. Jeg burde virkelig øve mer på disse (Should-would-could)
Men på denne måten rakk vi akkurat å bli ferdig 30 sekunder før tiden :’D

EMOM‘en ble plutselig veldig tung den også. I hverfall seig på slutten. 10 minutter og 5 runder på hver tok litt på.
Det ble 35kg på Cleans og 2x15kg på Floor Press.

Så håper vi etter denne økten at man er bittelitt sterkere enn en var. Sakte men sikkert 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg