Sterke bæin på en mandag.

Mandag og ny uke.

(Det er viktig å skrive bæin med æ – sånn at vi kan plage noen grammanerds i dag og :3 )

Kickstart med dette :

Med første øyekst så ser jeg bare løping og tenker ikke videre positivt over den delen. Lite visste jeg at løpedelen ble det minst anstrengende i dette programmet. Ha ha.

Men som alltid, så får man det gjort.

Uten tvil : Dumbel Overhead Reverse Lunges var den øvelsen som var tyngst for meg her. Svidde hardt over skulderen av å holde vekten på strak arm (måtte scalere ned til 10kg på denne. Har ikke nubbesjans på 15)
Og 16 reps er . . . endel.

Ble også burpee box step overs scalering – ikke fordi jeg ikke kan box jumps, men jeg har ikke lyst å gjøre det når skoene mine er våte. Er så lett å skli på boksen og det har jeg gjort en gang for mye – og tar ikke sjansen :3

Ellers klarte jeg å løpe uten å scalere. ha ha. Jeg vurderte hardt i begynnelsen om jeg skulle sykle i stedet for, da det . . . regnet . . . ute. (Jeg er en SÅNN en) Men klarte å motstå fristelsen, og løp.

Klarte ikke alle 6 rundene, men rundet av med 5 runder og 100 meter (5+100 som vi kaller det i vår verden)
Så ”nesten”.

Del A var en ‘rolig’ styrkedel, der jeg endte opp med søte 52,5kg.
Av en eller annen grunn er jeg pysete på squats. Tør liksom ikke legge på for mye (eller mer) i frykt av ett eller annet.
Jeg vet innerst inne at jeg kan løfte mer. Ha ha.
Har noe å jobbe med der også, gitt.

Also.
Litt morsomt.
Da jeg kom inn døra på trening (ca 45min før Woden jeg skulle på begynte) hører jeg et ‘hei’, men jeg regner med det ikke er til meg så jeg går videre, men sjekker over klassen likevel. . . så ser folk på meg.
Jeg ser tilbake tilbake med et noe forvirret uttrykk.
Så hører jeg ”Hei Merethe!” , og ansiktet mitt knekker i ett smil og en fjasete latter. Jeg hører halve klassen si hei, og jeg vinker og sier hei igjen.

Ha ha, en virkelig fin gjeng disse 😀
Made my day. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg