Onsdag med bein, rygg og swing.

I går var det dette.

Litt bein, litt rygg, og en blanding av ikke alt for kjipe øvelser.

Box back Squats var faktisk en av de bedre versjonene av back Squats skal jeg være ærlig. Litt annerledes, men veldig nyttig for å lære hvor langt ned du skal bøye deg i løftet.

Etterfulgt av kettlebell row, for litt ekstra på ryggen.
Liker de kombinasjonene der.

Så var det inn i 3 runder innen 12 min med :

40 Air Squats 
20 Russian KB swings. Unbroken. Her dristet jeg meg på 24kg, fordi som alltid : Velg en tyngre KB når de kommer opp. Bare fordi jeg har alltid gjort det, så kan ikke endre det nå.
10 Strict pullups (brukt strikk her, for ellers hadde hele tiden gått bort i pullups)  Ble tungt nok med strikk uansett.

Jeg fullførte ca rundt 10:48min eller et sted der.

En kjekk Onsdagsøkt, med kjekke folk.
Glad jeg fikk vært med på den, tross jeg sto på venteliste. Men det ordnet seg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg