Lørdag, as always : ”Don’t bring a friend”

Lørdagens program, ikke noe mindre enn :
(Dont’ bring a friend heter timen, men betyr vel egentlig at det er ‘advanced class’, så jeg burde egentlig ikke invitert meg selv her likevel, men jeg kan jo ikke la være så det ble sånn.

Del A: 
Etter min smak var denne verst, om en kan kalle det for det. I begynnelsen går det relativt fort, og en får ikke ned pulsen før neste runde er på igjen. Og når man teamer med sånne superhelter så går pauserundene mine veeeldig fort forbi (aka bedre trim på meg I guess)
Jeg gikk for 12.5kg på devilpress + Thrusters delen, og selv dette ble utfordrende lenger inn i økten, så plutselig ble thrustersene gjort som single dumbel hos meg.
15 minutter på denne delen var lenge.

Del B : 

Denne var i team 4. Det var litt kjekt. Alltid gøy å jobbe i team på denne måten syns jeg.
Så mens P1 jobber med roing og Crossovers, så skal P1 og P3 jobbe med Squat Cleans og Handstand pushups, P4 får pause 🙂
Skalerte på Squat Cleans ned til 35kg, selv, men kunne sikkert pushet det opp litt. Men jeg hadde FORTSATT så gangsperr i beina, så tenkte gjerne at de skulle få hvile litt.
Handstand pushups ble pike-ups på boks.
roing og crossover tror jeg at jeg fikset på en eller annen skala.
Sykt god på å ta pause i hvertfall!

Del C 
Var gøyest av alt.
Kjerne og veldig juicy versjon av det også. Det hørtes mye skrik og rop under disse. Ha ha. Det skal merkes!
Har fortsatt gangsperr i alle musklene som finnes rundt mageregionen.
Men jeg klarte alle, så litt stolt av meg selv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg