Diane og umulige verdensrekorder

På en helt vanlig onsdag dukket dette programmet opp.

En styrkedel først med PowerCleans og Dumbell presses.
Ble ikke veldig sterke løft, men lå på 83% av maks om ikke annet.
Sliter litt med teknikk på PowerCleans (skuldrene igjen da)
Jeg kunne sikkert tatt litt mer i på skulderpressene, men, måtte ha noe igjen til del 2, som var den virkelige utfordringen.

DIANE.
En benchmark øvelse. Disse øktene med ‘Navn” er også kalt Hero Wods, som jeg tror ble til for å minnes soldater som har mistet sitt liv i tjeneste.
Så til ære for ‘Diane’, er hennes økt denne.

Alle bechmark økter kommer igjen og igjen, på forskjellige tidspunkter slik at en kan se om en har blitt noe bedre fra sist gang en gjorde den økten.
Så alltid skriv ned scoren din på disse. Uansett. 🙂

Jeg har ikke gjort Diane før, så for meg ble det bare en score.

Den går som følger:
På 8minutter eller mindre skal en gjøre :

21 Deadlift
21 Handstand Pushups
15 Deadlift
15 Handstand Pushup
9 Deadlift
9 Handstand pushups

PING jeg var ferdig på 07:25min (Ha ha) Scalert Handstand pushups ned til Hand Relased Pushups.

Verdensrekorden er 1:35 !! (Herrer)
Husker ikke for kvinner, men tror den var 1:54 minutter og noe.

Jeg tror jeg satt hele dagen og wrappet hodet rundt hvordan i pokker det er mulig å gjøre denne økten så J*** raskt.
Etter å sett verdensrekorden bli tatt på Youtube, så ser jeg jo at de har fått det til, men Gud bedre da. Det skal ikke gå an?!
HOW!

Bowing in the dust.

Jeg kan ikke handstand pushups engang.
Ah. Man føler seg som en ingenting, av og til.
Må.Aldri.Sammenligne.seg.med.verdensmestre.Eller.Naboen.Som.også.gjorde.driten.på.2minutter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg