Det var 4 runder, ikke 3.

Tirsdag og Onsdag.
Begge på en måte kjekke økter, på sin måte.
På tirsdag så hadde akkurat gangsperren fra helgen begynt å gi seg.
Så da var det rett inn i dette :
Benkpress!
Det gjør vi ikke så ofte, så jeg blir ikke videre kjempesterk her, men klarte likevel å kjempe meg igjennom 5x40kg (med litt hjelp) Men liker å benke, som kidza sier det så fint.
HAR GANGSPERR i skrivende stund, tho (Torsdag) Sånn gikk det med den. Gangsperr hele uken tydeligvis.
Har ikke gjort det så bra på Box dips tydeligvis for her merker jeg ingenting.
Men gøy start på dagen med sånne styrkebiter, utenom det vanlige (Som jeg vi si er squats)

Del 2.

Ha ha.
Jeg er litt flau, men jeg trodde helt fullt og ærlig at jeg var ferdig etter 3 runder og begynte å pakke ned og takke for økten. . .  før jeg fikk noen forvirrede blikk og jeg skjønte etterhvert at det var 1 runde til.  Kunne ikke annet enn å le av meg selv og småjogge tilbake på posten min og sette igang. Men alle lo av meg da, så da gjorde jeg mitt for å sette stemningen – så win win. Ha ha.

Men det var et gøyt program da.
Jeg begynte først med en ide om å løfte 40kg, jeg så litt på stangen og tenkte : nei, 42,5kg, jeg må øve på mer vekt å bli sterkere. . . Men det føltes ikke rett å ligge så lite rett bak rx, så jeg sa ”Fuck it” og gikk for 45kg (som var rx for kvinner), selv om jeg vet det er rett i smertegrensen på hva jeg klarer på disse. Men siden det ‘egentlig’ ikke er sååå mange reps om gangen, så måtte jeg bare prøve.

Scoren ble ”lowest number on any round” som for min del ble 3 blank.
Så er egentlig fornøyd med det.

Hoppetau ble hoppetau, noen innenfor, noe utenfor. Høy puls ødelegger alltid ‘rowen’.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Onsdag :
Heeey, backsquats!
Ikke min sterkeste side, men jobber med saken.
Pushet det opp til 6×62,5kg og latet som det var 60kg. (Eller klarte 7 reps på 62,5kg)

Del 2 :

Denne var trivelig, egentlig.
Bra teamspirit og god stemning.
Kjekk måte å jobbe på disse oppsettene her, syns jeg. Med korte reps og prøve å få så mange runder som mulig.
Hadde rx vekt, og det var tyngre enn jeg trodde det skulle være, særlig DL. Men det gikk bra 🙂
Tror vi klarte 4 og noen runder, men jeg kom helt ut av tellingen, så jeg vet ikke. Ha ha.

Men bra trening ble det i hvertfall!

Torsdags morgen (skrivende stund) har jeg. . . gangsperr, øvre del av ryggen denne gangen, så får vi se om det utvikler seg utover dagen. Jeg vil ikke bli overrasket (for oppvarmingen på beina i går var saftig!) Var verre enn selve økten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg