Bryggen Summer Games : 1 dag igjen!

I morgen 1.juli skal vår lokale boks leke masse, blandet med konkurranse og trening.

Gleder meg utrolig mye, selv om jeg ikke vet helt hvordan dette blir.
Skal lage en videre utbreding om dette senere, hvordan dette gikk – forhåpentligvis.

Det som er greien er dette :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiiiio.

Dette skal vi gjøre i grupper på 4. Masse grupper.
Og vi begynner i 11 tiden, og ferdig i 16 tiden. Så blir en lang dag, men tror tiden kommer til å fly avgårde.

Tror det er over 20 grupper. SÅ gøy blir det faktisk, at så mange har lyst å være med.

Så jeg troooor vi skal konkurrere om disse øktene. Den som er best, er bare best.
Men fokuset mitt (vet ikke med teamet mitt) er å ha det gøy og fylle på med teamspirit og kjenne på både konkurranseinnstinkt og mestringsfølelse 🙂

For øyeblikket diskuterer gruppen min om hvem som skal svømme.
1 : Det er sikkert kaldt i vannet
2: Det er sjø og saltvann
3: Er vi heldig så er det 20 grader i luften

Jeg har på en måte lyst, men ikke lyst å skuffe teamet om jeg ikke gjør det bra nok. Ha ha.
For 19år siden drev jeg med svømming, og dette er noe jeg henger meg opp i som den greien som jeg kanskje er bedre på enn ‘gjennomsnittet’, men jeg var ikke veldig god svømmer back in the day heller… såeh.
Alternativet er å ro… noe som jeg i hvertfall IKKE er noe god på.

Og nå klarer jeg ikke bestemme meg. Siden de sa : Bestem du.
Jeg vil ikke bestemme. Da blir det jo mitt ansvar hvis vi gjør det dårlig.

Ikke vet jeg hvor langt det er å svømme heller. Hvor langt er ”2 laps” , liksom?

Mwaaaah. Vi får se når vi kommer dit, tror jeg.

Ellers på Triathlon delen så er det både løping og roing.
Jeg er som du vet, ikke noen guru på løping, og redd jeg er bremseren her. . . men, what can you do?
Kanskje man løper raskere etter å ha svømt litt. . . for å få varmen i seg?

Nevnte jeg ikke at de jeg har havna på lag med er sånne sprekinger?
Min styrke er at jeg har over gjennomsnittet høyt konkurranseinstinkt, men det hjelper bare såpass når en ikke er helt på plass enda med styrke eller utholdenhet. Men jeg kan late som!
Også er jeg god på å heie…Kan ikke jeg være best, så skal resten av teamet mitt være det 😀


Double Karen
kan bare gå å legge seg.
Men potet tvisten høres ut som en forfriskning når beina er full av syre – potetløp! 😀

Tireflips er det jeg gleder meg til mest. Etter 3 år med Crossfit så har jeg enda ikke flippet noen traktorhjul. . . Føler meg snytt.
Until now! Håper noen tar bilder.
Burpees sammen i teamet. Dette er sikkert det verste av alle øvelsene.
To be announced viste seg å være :

3) “TBA” 

Toes to Bar
Back Squats
Abmat Sit-Ups

Minute 1: Max rep toes to Bar (athlete 1+2, split anyhow)

Minute 2: Max reps back squats (60/40 kg) (athlete 3+4, split anyhow)

Minute 3: Max reps abmat sit-ups with high five (athlete 1+2, sync)

Minute 4: Max reps abmat sit-ups with high five (athlete 3+4, sync)

Score = Total Reps

Spennede, alltid in for situps!
Toes to bar og squuuuuats er ikke mine favoritter, men men. Kanskje jeg kan vri meg unna :3

AMRAP 10 min med snatches og box-jump overs : Klassis CF greie. Blir sikkert helt for j*** seigt fort. Særlig når det er synkroniserte sammen i teamet med de spreke.
(Jeg kommer til å dø)

Throw a boot.
Uansett hva dette er. Ha ha. Må jo bare være gøy. Kast en støvel?
Det må være sykronom for noe annet…

D-Ball shuttle carry, er sikkert veldig gøy 🙂 Tungt, men gøy.
D balls er kjekt å jobbe med. (tunge medisinballer, tidvis uhåndterlige)
____________________________________________________________

Var vi igjennom alt da.
Sånn grovt.

Jeg gleder meg masse, virkelig. Det blir en super dag for å bli bedre kjent med alle, ikke minst i teamet. Jeg har virkelig tro på masse god stemning, og mestring i laget. Kommer til å dra der fra med et bredt smil om munnen, og en kropp som er ganske ødelagt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg