Vanlige tilstander, så fort som mulig!

Det gikk ikke en full dag fra Oslo konkurransen til jeg var tilbake til bryggen boksen.
Om det var så lurt, kan diskuteres. Jeg hadde latterlig mye gangsperr i ryggen. Bare å bøye seg fremover var en kamp.

Men jeg tenkte : Hvis jeg tar det helt rolig, så går det sikkert bra.
Men som med alle de andre gangene jeg tenker sånn, så blir det uansett høy puls, på merkelig vis. Forsøkte likevel å ikke gå helt bananas, og tok litt lettere vekter, og kjørte ikke alt jeg hadde på Ski-erg.
Etter Søndagen så har jeg fått et hat forhold til det apparatet. Haha

 

Kjørte videre på tirsdag også.
Så fikk jeg tvunget inn litt handstand øving. For min del : Sparke opp til veggen.
Fikk hjelp av ett annet medlem til å komme meg opp, så da er det fortsatt skummelt, men ikke sååå håpløst. Får i hvertfall kjent på vekten på håndleddene i noen sekunder, men kjenner det er lenge siden jeg har øvd på dette. Burde skjerpe meg.
Og det ble noen runder på Assult bike for meg. Dzeeej, hat på den maskinen!

 

Og sist men ikke minst, i går. Kjenner jeg gleder meg til hvile-torsdag nå.

Men det var kjekt i går også. Løfte litt tungt, og litt skulder arbeid.
Og masse hoppetau etterpå, så fikk jeg prøvd de nye, svindyre, hoppetauene jeg kjøpte i Oslo. Foreløpig virker de. Og det BØR de gjøre når de turte å prise de til 900kr.
Helt sinnsykt.
Klarte akkurat ikke TC (lå ti hopp bak) ha ha. Med 30kg på stangen. Jeg har noe å jobbe med når det kommer til styrke i beina. Should’a , would’a, could’a.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg