Trene-trene-trene

Mandag og tirsdag.
Vinteren er kald og det er mye snø, men trening må til. . . selv om jeg kunne sikkert måket snø utenfor døren og fått like god trening av det. Ha ha.

Men uansett. Mandagstreningen så slik ut :

MANDAG
E2MOM 32 (4 rounds)
1, 6 Shuttle Runs (2 x 7.5m) + Max Burpee Pull-Ups
2, 17/13 Cal Row + Max DB Thrusters
3, 17/13 Cal Ski Erg / Bike Erg + Max Wall Walks
4, Rest
RX = 1 x 22,5/15
Fitness = 1 x 15/10 + Burpee Pull-Ups w/shorter distance (build up with plates, jump up to pull-up) + Shoulder Taps for WW
Advanced = 2 x 22,5/15 + 20/15 Cal
🔴 Intensity target: hard

Intensitet : Tungt.
Og når de sier det, så er det det. På samme måte var det ikke av det tyngste av alt jeg har vært borti. Det hjalp veldig med den lille 2 mins. pausen inni der. Da fikk man samlet seg litt og var ”klar” for neste runde. Det var en 32 minutters økt med relativ høy puls på hver post, men jeg likte denne. Variert og fin.

Tirsdag var også ganske allright.
TIRSDAG
SQUAT SNATCH
6 sets x 2 reps
(75% +)
EMOM 12
FOR MAX REPS
1, Cal Row
2, Abmat Sit-Ups
3, Snatches
4, Rest
RX = 40/25
Fitness = 30/20
Advanced = 50/35
🔵 Intensity target: medium

Denne gangen medium intensitet.
Jeg blir så glad hver gang det er sit-ups i øktene av en eller annen grunn. Ha ha. Jeg liker kjerneøvelser, selv om de også kan være blytunge.
(Det er snart en liten ferie fos meg til litt varmere land, så da er det greit å ikke ligge veldig på latsiden)

Ellers var økten bra, den. Også en liten ‘rest’ inni der. Vi liker pauser. Ha ha.
Snatches derimot, ikke min favoritt for 3 år siden – ikke min favoritt i dag. Men hjelper ikke klage, må bare gjøre det og satse på at en plutselig blir flinkere.
Knuste til med fitness variasjon denne gangen. yesh!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg