Onsdag med eller uten støttearm.

Gårsdagens økt så slik ut :

A,
SQUAT SNATCH
5 sets x 3 reps (70%+)
B,
TEAM 2 – AMRAP 15
20 Deadlifts (100/70)
20 High Box Jumps (20/24’’)
20 Hand Release Push-Ups
Fitness = 60/40
Advanced = 120/85 + 30 HR. Push-Ups
🟠 Intensity target: medium+

Tross for at jeg ikke ‘kan’ squat snatches så jobbet jeg med lav vekt og på teknikk. Sakte men, sikkert så begynner kroppen å forstå hva som skjer, men det er lang vei å gå til det blir mer avslappet. Likevel, så lenge det er noe, så er det bedre enn ingenting. Selv om noen av løftene så mer ut som en powersnatch – så er det bedre å gjøre en god av disse fremfor en skikkelig dårlig squat snatch. Endel av mine ble altså en P. clean, for å så sakte sette med ned i en squat.
Jan gjorde det mye bedre. Noen mennesker tar bare ting mye raskere enn andre. De gjør det en gang så skjønner de greia. . . litt urettferdig for oss som gjør greia i årevis, men skjønner fortsatt ikke greia. Ha ha.

Del B

Denne var kjekk å gjøre sammen med mitt favorittmenneske.
Enda trenger jeg en hånd å holde i (bokstavelig talt) på high box jumps, men sikkert bedre å gjøre det enn å ikke gjøre de. En vakker dag så blir det uten støttearm.
Jeg tok 75kg på stangen på dealift, 5kg mer enn rx, men innså at det er lenge siden jeg har gjort deadlift så det virkert merkelig tungt i denne økten. Men klarte å komme igjennom på sets av 5, selv om de siste to rundene ble delt opp i 3 og 4′ ere. Ellers følte jeg det gikk bra sånn alt i alt.
Godt å få inn litt pushups også. Kjennes i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg