Mer 12 days of christmas

Føler jeg nettopp gjorde denne økten, så kom den igjen. . . nesten helt lik, bare i team 2 (som forøvrig var tyngre enn den orginale)

Hadde med meg Jan som team, og det gjør jo alle team økter ekstra bra. Også denne.
Sist vi gjorde den sammen ble den avbrutt for hans del da han ble offisiellt en del av CROSSFIT med å få en solid snublings i kassen, og fikk et dypt kutt i leggen.
Men nå en uke eller to etter så er det bak on the horse og kom fint igjennom alt uten skader 😀

Å snuble i kassen, på vei opp eller ned, er forøvrig veldig vondt – spør alle som har gjort det. Lite fett på skinnleggen, lite muskler og rett på beinet.
Jeg har snubla i den to ganger. Første gangen før jeg begynte på CF faktisk (på en time på et treningsenter) jeg trodde helt ærlig at begge beina var brukket. Det var så vondt.
Men etter å ha fått plaster på og samlet meg litt så var det rett tilbake på boksen . . . for å ikke bli redd den for alltid. Men det var vondt- lenge.
Buuut, we are a badass, så vi lar det ikke stoppe oss.

Kom oss igjennom, nesten…
Time Cap var 30 min.
Men vi klarte ikke å komme igjennom, men var godt i gang på siste runde, så vi er fornøyde. Jeg er så treg på box jumps så det er sikkert her hele tiden vår forsvant.

Var i hvertfall veldig deilig å bevege seg litt etter all julematen, snopet, boller, sjokoladepuddinger og brus – også videre !

Vet ikke om jeg husker pyramiden, men kan forsøke.

1 Double dumbel devil press (burpee+ snatch, om det gir mening) 
2 Double dumbel hang power clean
3 Double dumbel push press
4 Double dumbel front squat 
5 Box jumps
6 Burpees
7 Double dumbel box step overs
8 V-ups
9 Crossovers
10 Jumping lunges
11 Toes to bars
12 Pullups

Også denne går i en slags pyramide :
jeg gjør 1 devil press
Jan gjør 1 devil press
Jeg gjør 2 Dumbel hang power clean OG 1 devil press
Jan gjør det samme
Jeg gjør 3 – 2- 1
Jan gjør 3-2-1
Jeg 4-3-2-1
Jan 4-3-2-1
Jeg 5 box jumps
Jan 5 Box jumps.
Jeg 4-3-2-1
Jan 4-3-2-1

Og – så – videre. . . Det var en kabal å skjønne greien, samt for treneren å forklare dette til 30 mennesker som også skal skjønne greien. Ha ha.

Blir endel til slutt, og tar mye lenger tid enn det først ser ut.

That said. Jeg har gangsperr i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg