Kan ikke alltid gjøre det jeg liker.

Det var snatch og Clean and Jerk i går.
BARE Snatch og C&J
Kun avbrutt av cal Row – sprint. . . Ikke min favoritt for å være ærlig.

Den første bulken var definitivt den tyngste biten, syntes jeg.
15 cal sprint row gjør noe med beina og pulsen.
Rett inn i max clean etterpå. Phewf.

Pulsen holdt seg høy igjennom hele økten.

Jeg tok en relativ lav vekt (25kg) for å jobbe med teknikk i høyt tempo. Håper etterhvert at bevegelsen kommer mer av seg selv snart, og at jeg ikke trenger å tenke så veldig over dem hver gang.
Følte kanskje at en mikroskopisk del av snatchen gikk litt bedre da jeg prøvde å fokusere på å gå ‘under’ stangen på rett tid. Jeg kan se at det skal bli lettere når en gjør dette, så får jeg bare håpe jeg husker disse bevegelsene også når det begynner å bli tungt på stangen.

Siste delen gikk fortere unna enn jeg så for meg. Så det var jo egentlig litt ok.
Trodde vi var halveis når vi var ferdige. Ha ha.

Ellers.

Det MÅ ikke være dødstungt hver eneste gang for at en skal få til en god trening og en god økt.

Also : Jeg gjorde en ny PR på løfterommet etter trening, med 7 Toes to bars, fremfor 6. (uten sko… sikkert derfor)
Mange bekker små, som de sier.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg