Ingen ukestart uten mandagsøkten

Mandager pleier ofte å være ganske nådeløse.
Også denne.

 

Etter en MAX løft på Power clean & jerk runde, så hentet de opp en gammel OPEN økt fra 2013.
Det var lenge før min Crossfit periode, så antageligvis hadde jeg ikke hatt en sjans å gjøre noe i nærheten av RX da.
I 2013 var jeg vel sånn standard treningstudio person uten mål og mening på hvor jeg ville. Jeg var verken sterk eller rask, på noen som helst måte.

Styrkedelen ble ingen PR, men klarte å nå den gamle Pr ( til å ikke øvd noe særlig opp på den) men kanskje teknikken var noe bedre. Det er i hvertfall noe.
47,5kg. Ikke så imponerende i forhold til andre crossfittere men det er nesten 50kg over hodet – så I’ll take it.

Del B.
10min AMRAP

5 Shoulder to overhead
10 Deadlift
15 Box Jumps

35kg- rx

Det morsomme her er at box jumps var det verste. Ha ha.
Jeg er så latterlig treg på disse.
Det viktigste for meg var i hvertfall å klare å komme igjennom med som rx, så får antall runder heller være litt sloppy.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg