Humørsyk, men må trene!

Hvor skal jeg begynne?
I går var en dag som krasjet ned allerede på jobb, så jeg var i utrolig dårlig humør hele dagen. Er i skrivende stund fortsatt ‘meh’, men bedre.

Vanligvis blir jeg i bedre humør under trening, men i går klarte jeg ikke riste av meg den dårlige dagen fra jobb, selv etter trening. Det var litt teit, men hva skal en gjøre.
(Holde ut antageligvis)
Dette til tross for at det var Deadlift på programmet, noe jeg liker godt å jobbe med. Og selve Woden var ganske OK også, selv om jeg var tregest av alle og alt det der.

Programmet så slik ut :


ONSDAG
DEADLIFT
3 sets x 5+ reps (80%)
First two sets: Restart each lift
Last set: Max reps, TNG
3 ROUNDS FOR TIME
15 Toes to Bar
5 Shuttle Runs (2 x 7,5m)
15 Wall Balls
5 Shuttle Runs (2 x 7,5m)
30 Medball Box Step Overs
5 Shuttle Runs (2 x 7,5m)
Time Cap = 15 min
*Shuttle Runs: Hands don’t need to touch the floor today, but both feet must be over the line
*Box Step Overs: Medball on the shoulder
Fitness = 10 Toes to Rings/To Mark or Abmat Sit-Ups
Advanced = 20 TTB + 20 Wall Balls
🔴 Intensity target: hard


Del A : 
Løftet 5x85kg
Dette er vesentlig høyere enn det jeg vet er max’en min (97.5kg) her har jeg gått ut i fra 105kg.
Prøver å gradvis gå høyere, med ett og ett kg om gangen. I loggen min har jeg 4x85kg fra forrige gang.
De ble ikke mer enn 5 løft på ”Max reps” heller. Skylder på mood.

MEN : Det var en dame, som jeg ikke husker navnet på. Eller jeg tror jeg husker, men i frykt for å dumme meg ut hvis jeg tar feil så lar jeg det ligge. Du vet hvem du er 🙂
Hun kom bort til meg, la en hånd på skulderen og sier : ”Så sterk du har blitt” , og smiler.

Dette. . . Var alt jeg trengte. Det varmet veldig, og ble dagens første genuine smil hos meg. Jeg ble veldig overrasket, for det kom så uforventet og plutselig.
Tusen takk!
Det er disse små oppmerksomhetene som gjør så uendelig mye.

Del B:
Tight timeCap, som jeg ikke var i nærheten med å nå.
30Medball over boks tok sykt mye tid.
Jeg tok også one for the team og syklet i stedet for shuttle run. Siden vi var så mange på timene at det var rett og slett ikke nok plass til alle på gulvet for å løpe. Og meg på sykkel går jo ikke egentlig veldig fort det heller.
Jeg hadde vel begynt på 3 runde, 8 wallballs så gikk tiden ut.

Ble jo godt sliten, så noe kom ut av dagen.

Syklet hjem igjen, ble ved flere anledninger nesten blåst ut av balanse . . . høst -.-
Satt for det meste av kvelden i taushet, så en halv film og pusslet pusslespill til det var sengetid.
Drømte om lukten av lik, og våknet utallelige ganger av uværet.
(Ja, jeg hører aktivt på TrueCrimepodden og HistoriePodden gjerne timesvis om gangen, så drømmene mine er nok påvirket en smule av dette)
Ha ha

Anyways.
I dag har jeg en annen plan for trening. Skal prøve en ny time : ”Comp Class high intensity”
kommer sikkert til å dø. Høres ut som en sånn time.
Men skal teame opp med Oslo Teamet mitt da, så da kan vi øve på å dø sammen. Ha ha. Jeg er positiv at det blir en bra økt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg