Fredag+ Lørdag, og litt gangsperr.

Gode treningsøkter på slutten av forrige uke.
Føles godt å komme i gang skikkelig etter nyttår og er spent på hvilke nye PR (om noen) som kommer i løpet av 2024. Jeg forventer ikke store eller dramatiske tall, men 1kg mer er mer enn 0, så begynner der.

Fredagens økt var likevel dette :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kan trygt si jeg var team bottom på Time Cap på denne, men det gjør ikke noe. Kom igjennom før tiden gikk ut.
Måtte såklart scale litt igjen : Handstand Strict Pushups ble seated dumbell press med 6x10kg
Og box jumps ble step ups, det fikk holde med hopping på burpee delen.
Wallwalks ble etterhvert 1 wallwalk + 20 shoulder taps.
Scaling eller ikke : Bra økt likevel.

Lørdag : 

Virkelig bra dag. Kjekke økter, en mini PR opp med 2.5kg på Clean and (split)Jerk (47.5kg, opp fra 45kg)

Så var det team 2 (med Jan, whoop)
Masse god stemning. Selv om av en eller annen grunn så var jeg skikkelig lite spretten på hoppetau denne dagen.
Men prøvde med på 2x15kg DB thrusters i stedet for 12,5kg som jeg pleier. Tvang meg igjennom alle rundene med 15kg og ble veldig fornøyd med at jeg ikke gikk ned til 12, selv om jeg tenkte på det hver runde. Vektene lå rett ved siden av meg sånn i tilfelle.
Har fortsatt gangsperr i skuldrene, så tenker det var en god ide å pushe seg litt der. Ble sikkert tidenes tregeste thrusters, men verd det.

Så kom det en ganske OK del 2, som i teorien betyr 3 runder hver med ett min pause mellom hver runde.
Beina og skuldrene skullle tynes helt til det siste.
Jan hadde ganske gangsperr i leggene i går, må være de step-upsene.

Jeg derimot fikk veldig gangsperr i magen, på sidene etter en ganske juice core-finisher på slutten. Kjempegøy.
Håper vi får mer av det i år 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg