Enda en sånn der treningsblogg.

Hei, du !

Nå som du allerede har du forvillet deg hit, så kan jeg vel velkomme deg i samme slengen.
Etter flere år med bloggpause, så vil jeg begynne opp igjen, men denne gangen i en litt annen retning.
Jeg vil også være en sånn treningsblogger. . . MEN!
Siden det er så mange av dem fra før av, og alle er så og si helt like, så vil jeg (prøve) å skille meg ut. . .litt.

Denne bloggen er som tittelen avslører : En ærlig crossfitter.

Jeg går på Crossfit. Jeg elsker Crossfit. Det er det mest givende jeg har kastet meg over siden jeg begynte i katastrofeåret 2020
Ingen spør meg om Crossfit – Så da må jeg bare gjøre som vi alle gjør – Snakke om det, og trøkke det godt over veggen din på facebook!
Siden jeg elsker Crossfit så mye, og trener crossfit 5 dager i uken, så tenker du sikkert : Woooa, du er sikkert kjempesterk, konkurrerer og løfter 100kg over hodet!
Det tenker jeg også at jeg gjør, men siden jeg er(skal være) en ærlig crossfit blogger nå, så er det ikke helt sånn. Her skal det frem alt det alle andre ingen andre tør å si om sin egen trening.
Min reise er både lang og kort, erfaren og nybegynner –  fullt av oppganger, stagnasjon og nedturer.


Jeg heter Merethe, jeg trener på Crossfit Bryggen i Bergen, og jeg skal snakke om Crossfitlivet mitt på denne bloggen.

Jeg har lyst å holde en lett og humoristisk tone her. Legge ut alle mine fails og ‘ha ha’ øyeblikk, men samtidig også noen oppturer og nye erfaringer jeg opplever.
Her skal ingenting skjules.
Jeg elsker å flexe og legge det ut på sosiale medier, fordi oppmerksomhet er gøy. Men jeg flexer ikke hvis jeg ikke ser noe nytt å flexe over, da. Men stort sett er det lys, posering og juks som gjør mye av jobben. Ha ha.

Jeg har trent hele livet med alt fra Svømming til Taekwondo, treningstudio og freeletics, men ikke noen ekspert på det ene eller det andre. Men, jeg tror jeg kan mest om svømming, da jeg har jobbet som instruktør en periode etter jeg sluttet å svømme selv.

Jeg kan jo ikke la vær og si at jeg er veganer, så da har du to ting i en boks med en gang (Veganer OG crossfitter) joda. Lykke til med den. Vennene mine tolerer meg, så jeg kan ikke være sååå gale. Håper og tror jeg ikke er en sånn preacher.

Så en vegansk crossfitter – kan de bli sterke da?
Well. Time will show.
Jeg er så veggis og naturklemmer at skuldermobiliteten min er på nivå som et tre, så det kommer vil tilbake til senere.

Uansett.
Dette var alt jeg rakk i skrivende stund.

Takk for at du var nysgjerrig nok til å stikke innom.

4 kommentarer
    1. Visste ikke at det var så mange treningsblogger.. 🤔 hvor? Anyways, likte det ordet, ‘crossfitter’, haha.. ‘Hu derre der er sånn crossfitte’ 🤪😂 welcome 😜🐰

      1. Ja, nei. For noen er jeg sikkert en sånn. Whatever floats their boat 🙂

        Det var i hvertfall mange treningsbloggere en gang i tiden. Skal helt ærlig si at jeg ikke har oppdatert meg.

          1. Strikkebloggere! Jeg har vært borte lenger enn jeg trodde.
            He he, men det er vel et marked for alt, I guess.

            Hyggelig at du kom innom, Bunny, for første kommentar og greier her. Status.

            Kikker innom siden din. Godt å se friskt og vikitg innhold om kvinnedagen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg