Det beste med en tirsdag : Wod

Del 1
Jeg blir alltid litt glad i meg når det er Push Presses eller andre ting enn squats på styrke-delen.
Som i går. ha ha.
Selv om jeg har den der skuldermobiliteten, så er disse øvelsene fine å øve på og se om det har blitt bedre.
Jeg syns selv det går veldig tregt, om det går fremover i det hele tatt. Det blir ikke store økninger på hvert sett for å si det sånn.
Landet vel på 41kg eller noe. (Maks 47.5kg) Jeg kunne sikkert pushet det, men hadde lyst å fokusere på teknikk og flyt fremfor overkompansering med ryggen og armene som ikke kommer skikkelig bak ørene.

Del 2 
Var også litt kjekk. Liker sånne små AMRAP’er , selv om de ofte er veldig hard på puls.
Men kanskje jeg gjorde noe feil på denne, for jeg levde etter økten uten å være dødsliten. Var sliten altså, men ikke sånn at jeg rullet på bakken og gispet etter luft.

Syns det var en god økt å øve på Double Unders, TTB og for min del ; Wallwalks.
Jeg tok 24kg Kettlebell på Swingsene, noe jeg av en eller annen grunn har gjort hele veien når det kommer til swings – velge tunge baller. . . (hø hø)
Men det setter jo naturlig nok tempoet ned, så vet ikke om det har samme effekt, siden denne økten sikkert var meningen å ha høyt tempo.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg