Cardio-onsdag med en twist av Thrusters

En twist av Thrusters betydde 90 stk totalt sett, i ett oppsett av 15 unbroken.
90 Thrusters. . .
Denne var lett å undervurdere. 15 unbroken betyr at 25kg (rx) ikke er så lett likevel. Jeg måtte gå ned til 20kg, og det var jeg glad for. Ble fort tungt nok.
Etter økten kjente jeg korsryggen ikke var så glad i de thrustersene. Ettersom jeg har får en swong i ryggen når jeg løfter ting over hodet, så går det fort den veien. Det er såklart ikke bra, men. . . ja, sånn er dagens status.


Det var bogså mye cardio inni der. Jeg tok sykkel på alt.
Ha ha. Når det er så mye mentalt, så tar en det som er minst ufordragelig.
85CAL er vanvittig mye og tar ca 6minutter, pluss minus. Og i CF verden, så er det å sitter så lenge på en maskin i en gang, uvanlig lenge.

Og siden jeg syklet så ble det 1500m i stedet for 750m, selv om jeg må innrømme at jeg glemte det på den andre runden. Isj.

Men sånn var dagens program. 3 runder av hver del, phewf.
OG det var 1000m løping, og ikke 800m som det står her. Ha ha. For de som valgte det.
Var visst ganske friskt ,og en kald erfaring.

Kan trygt si at jeg ikke kom igjennom innen Time Cap, som lå på 43minutter. Som forøvrig også er en uvanlig lagt økt for en Wod midt i uken. Haha.
Inkludert at jeg glemte 750m, så hadde jeg 62/85Cal på siste sykkeltur. Så det ville nok sett enda verre ut om jeg ikke scalet ned til 20kg på Thrustersene.

 

Men vi kom oss igjennom, med god stemning.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg