OPEN 24.3

Årets siste OPEN skjer for meg kun i dag.
Må prestere så godt jeg kan, for jeg får ikke en ny sjanse på mandag på grunn av reise og begravelse og sånne ikke fullt så kule ting.
Så det får gjelde i dag.
Har enda ikke sett på programmet når jeg skriver dette, så er veldig spent på hva det blir. Vet ikke om jeg har lyst å vite det før jeg er der.

Jeg blir veldig overrasket om det IKKE kommer enten wallwalks eller Thrusters. Har enda ikke hatt en open uten Thrusters. Ha ha.


Jeg måtte sjekke…

Hel***
Måtte bli thrusters, selvsagt.

Og well… Bar muscle up is a no-go, så om ikke annet så stopper økten der for min del, om jeg i det hele tatt kommer så langt. Chest to bars er en veldig treg prosess for meg. Blir 1 og 1 liksom.
Vekten er jo ganske tung i seg selv, særlig 43kg for meg blir en utfordring. Men der igjen så trenger jeg bare å gjøre 7 :’D

Off… Får vondt i magen av å se på økten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg