OPEN 24.2 , andre forsøk

Ble det bedre enn på fredag?

JA! Bittelitt.
Men det er fortsatt bittelitt bedre, så må være fornøyd med det.
Spent på hva siste del blir. Hvis det ikke blir thrusters så blir jeg overrasket.

Bittelitt betyr : Final score landet på 486reps, opp fra 463.
Så rakk å bli ferdig med 5 runder + 300m row+ 6 deadlifts.

20min AMRAP
300m row
10Deadlift (56kg)
50 Double unders

 

Som plasserer meg på 52,041 plass worldwide, women.(Av 143,546 påmeldte)
Ha ha.
Sakte oppover da.

Men om ikke annet, så tok Halvor masse kule bilder av alle i går.
Stas 🙂

Oh, also : Før dette klarte jeg en ny PR på deadlift igjen – 105kg.
GØY 😀

Row-row-row my boat.

De sa at vi skulle ro roligere enn vi trodde, fordi roingen her ble den delen av økten hvor vi skulle hente inn pusten etter double undersene. Det er forunderlig vanskelig å holde en rolig phase. Særlig i begynnelsen når en er ”fresh”. Lenger inni så kommer den delen mer naturlig. Ha ha

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etter jeg hadde hentet meg inn igjen så var det Jan sin tur. Og jeg skulle dømme. (og heie… litt)
Han gjorde det veldig bra. Stolt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Han fikk til og med bilde når han deadliftet (det fikk ikke jeg..)
Looks good. Fikk også det til å se så lett ut med 83kg eller hva det var mennene skulle løfte ti ganger.
Phu.

Men gøy å gjøre Open sammen 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg