OPEN 24.1 er i gang.

Yaiks. Vi er her.
Årets første OPEN økt har blitt annonsert, og det skjer for min del i dag mellom kl 17:30-19:00

Det kom ‘heldigvis’ opp noe som jeg vet jeg klarer, rent teknisk. Også med en vekt jeg klarer.
15kg dumbel for kvinner.
Og burpees over dumbel klarer jeg også.

Utfordringen er antallet.
For det er MANGE dumbel snatches – på en hånd.
Vanligvis så operer vi mest med alternating snatches. Altså, at man tar annenhver arm. Det er tungt nok i seg selv.
Så det kommer til å bli veldig tungt med en hånd føler jeg, i hvertfall når en skal rett inn i burpees mellom hver eneste runde med snatches.

Dette skal man holde på med så langt en kommer på 15 minutter.
Jeg tror helt ærlig jeg ikke kommer så veldig langt. Kommer til å slite lenge før jeg er ferdig med 21 tallene.

Men , men. Vi gjør så godt vi kan og skal prøve å ha det gøy likevel.
Det er en kort økt, men tilgjengjeld veeeeldig tungt.


Etter økten :

Jeg hadde rette. Det var et blodslit!

Jeg klarte likevel å komme igjennom innen TC , rx. Det var hårfin beregnelse da. Tror tiden ble 13:48min
Økten var også like mental som den var tung. Er usikker på om jeg vil prøve den igjen for å prøve å få en bedre tid, og svaret er mest sannsynlig : Nei.
Jeg føler jeg virkelig ga alt, og med tanke på hvor ødelagt jeg ble etter jeg var ferdig, så føler jeg ikke at jeg kan hente inn så veldig mye. . . om noe i det hele tatt.

Hands down : Burpees’ene var værst. Og det var så mange av dem også.

Men, moro likevel.
Spent på å se hva denne ukens Open del 2 blir 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg