LørdagsWod

Jeg kom meg på trening på Lørdag også.

Vi fikk på en måte velge dagen før på Facebookgruppa hva type wod vi skulle ha.
Cardio, eller Mash-up (Ikke at jeg vet hva Mash-up betyr)
Jeg stemte ikke, da jeg ikke hadde peiling, men burde valgt Mash up, tenkte jeg da jeg ankom boxen og så programmet, ha ha.

Som du ser, masse CARDIOOOO! 
Jeg var ikke helt på plass i går heller, så jeg failet epicly på første del, men å rett og slett ta PAUSE når det var min tur til å ro.
Jeg klarte bare ikke overgangen fra ro, til 10 burpees i team over stang. Bihulene mine sa bare : Hell NO, gurl. Var smertelig nok med å bare løpe, siden teampartneren min var dritrask på alt, så ble det ikke lange pausen uansett. Ha ha.
Heldigvis var hun veldig forståelsesfull og ble ikke sur på meg fordi jeg var i dårlig form (Fordi jeg må puste, så fikk hun lengre pauser. Ha ha)

Del 2 
Masse hoppetau. Fikk øvelse på Double unders, som alltid kommer godt med i Crossfit.
Følte ikke jeg søg balle på dette, men etter noen og 20- så ble pulsen veldig anstrengt og det ble noen single hopp utover i økten, gitt.
handstand pushups fikk partneren min gjøre skikkelig, mens jeg står og gjør dumbell presses for min del (because ”Fuck stå opp ned”)

Del 3
Verste delen. Grudde meg til den hele økten – fordi Thursters.
Det ble 25kg for meg  der. Klarer 30, men i sett på 10, etterfulgt av chin ups – nop– Da ville jeg brukt alt for lang tid, og vi ville ikke fått samme effekt av øvelsen.

Del 4
Denne gledet jeg meg til.
Her var det noe nytt og spennende.
Benkpress med dumbell. Har ikke gjort det siden jeg trente på treningstudio, og var ikke særlig bedre på det nå enn jeg var da. Ha ha.
Men løfte tung medisinball opp til skuldrene er gøy. Ikke at min ball var mer enn 40kg, men moro likevel.
Fikk et tips av et annet medlem om å bøye meg langt nok ned med ballen, slik at beina kan hjelpe til med å få ballen opp til skuldrene. Det virket!
Elsker folk som gir tips som virker 😀

Var alt alt en bra dag, bra økt.
Men sikkert enda bedre når kroppen ikke er teit.
Rett etterpå var det bort til det lokale tattoveringstudioet og kose seg der noen timer, med en ikke helt, men litt crossfit tattovering.
Kanskje mer om den senere 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg