Når brannalarmen går og du er Crossfitter . . .

. . . da varmer du opp utenfor.

Brannalarmen gikk på hele huset, ikke bare hos oss. Så etter vanlig prosedyre gikk vi ut, og ventet. . . lenge.
Som alltid så vet ingen hvorfor alarmen gikk eller om den var reell eller ikke, men som alltid så skal man behandle alle alarmer som reell.
Jeg ser litt for meg om hvis bygget faktisk hadde stått i full fyr, brannvesenet kommer og finner 20 stykker løfte på utsiden – som om det var en tur i parken. . . Jeg tror vi hadde fått litt kjeft.

Vi skulle akkurat til å begynne oppvarmingen da alarmen begynte å hyle. Litt småforvirret gikk vi ut. HELDIGVIS var det sol et øyeblikk, så var på en måte litt deilig.
Så etter litt løping og litt løfting med tom stang og masse spørsmål om når vi kan gå igjen – kom vi oss omsider inn og fikk fullført i tide og alltid.

God stemning, som alltid.

Pushet på med Rx’vekt , så 70kg Deadlift for kvinner
10x70kg er ganske saftig i en AMRAP for meg, så måtte dele opp i to sett.
6x70kg +4x70kg
Men fornøyd jeg klarte det i første omgang. Trenger å bygge styrken, så hvis jeg kan – så må jeg bare løfte tungt.

En kjekk økt.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg