Ferie over, back in business?

Omsider hjemme etter en vel uke i Italia.
(Ble spist av all myggen i hele verden, som også gjorde meg syk med feber, tette bihuler og dotter i ørene) Var sånn passe unødvending, men hva skal en gjøre med det?

Uansett.
Jeg var ikke i super-form på Fredag eller Lørdag, men trene SKULLE jeg. (Man kan jo diskutere opp og i mente hvor lurte det er… men er man sta, så går det sånn)
Det føltes i hvertfall bra å kunne bevege seg litt.

Siden bihulene var tette og det rant fra øynene hele tiden, så jeg sånn ca sånn ut :

Ser ikke ut, med andre ord.
Ble spurt flere ganger om jeg ‘hadde det bra’. Tar det som et hint om at : Bruker du ikke sminke en dag, så kjenner ingen deg igjen, og du ser miserable ut.
Selv om bihuler var tette så følte jeg meg frisk nok (hadde ikke luktesans heller.. men i dag, to dager etter, er den smått tilbake, Thank God).

Men skjønner selv at man kan bli skremt av mindre når det trynet der møter deg xD

 

 

 

 

 

Fredags woden så slik ut.

Litt møl jeg ikke liker, etterfulgt av enda mer jeg ikke likte.
En Benchmark ”Grettel”
3 Clean&Jerk+3 Bar facing Burpees x10 runder
Troooor jeg endte på 07:26min. med fitness vekt. (30kg) Så egentlig ikke veldig god score, men etter en uke  med levende rollespill og mygginfluensa, så får det gå slik.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg