Ble trening i går også – gitt.

Tirsdag er som vanlig den travleste dagen i uken. På jobb.
På trening er det alltid god stemning. Også denne tirsdagen.

Litt skulderpress i starten. Jeg tok litt for lite i, jeg todde jeg løftet maxløftet, men innså senere at maxen min var 1 kg mer enn jeg trodde. . . Såeh. Forklarte hvorfor det gikk så ‘fint’.

Del 2 var kjekk. Det ble plutselig veldig seigt. Noe som ofte skjer med 3min. AMRAP.
Går fint…går fint…går fint…*gisper etter luft. . . .
Men jeg liker å jobbe med Dumbells, så det er jo noe.

Dette er ofte en helt vanlig, typisk Crossfit økt spør du meg. Kanskje litt ‘lettere’ enn de verste 45min programmene. Ha ha.
Men alt blir så tungt som DU velger å gjøre dem. Opp til deg å kjenne på din egen styrke, din kropp og din form.
You make your goals 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg